sunnuntaina, marraskuuta 06, 2005

Meillä ompi voitto!

Minua hiljaa jäytäneistä peloista huolimatta KO sai upean vaalivoiton JYY:n edustajistovaaleissa 2005. Olemme kuudella paikalla edelleen edustajiston kolmanneksi suurin ryhmä. :)

Itse sain 19 ääntä, ja olen järjestyksessä KO:n toinen varaedustaja. Olin aluksi pettynyt - ajattelin, että minun olisi ollut mahdollista päästä edustajistoon suoralta kädeltä. Kun olen ajatellut asiaa tarkemmin, on tullut aika nöyrä olo. Tutkaillessani vaalien tuloslistoja olen huomannut, että moni minua pätevämpi on saanut paljon vähemmän ääniä.

Edellisten vaalien jälkeen vuonna 2003 olin vähintäänkin ällikällä lyöty; silloin olin vasta aloittanut opinnot, enkä osannut olettaa yhtään mitään. Tuolloinkin sain paljon odotettua enemmän ääniä, ja toivoin, että olisin jotenkin voinut kiittää äänestäjiäni. Nyt siihen on mahdollisuus - siis kiitos sinulle, joka minua äänestit!

Kiitokseksi tahdon myös hoitaa toimeni niin hyvin kuin mahdollista. :)

Ei kommentteja: